Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Torsdag

Usch vilket blåsigt väder det varit hela dagen. Mysigt om man kör bil (ja inte min rishög då..) eller är inomhus med tända ljus som nu. Men ute...brrr!Nova kunde knappt andas när vinden blåste hårt mot henne. Jobbat till 15.15 idag, eller 20 över blev klockan, sjukt mycket precis när vi skulle sluta. Och jag vill inte bara lämna över utan att ha städat sängar eller tömt tvätt och sopor. Men jag kom i tid till dagis och fritids vid 16. Nova åt mest mellanmål av alla på dagis, en hel korv med bröd! Hon som är yngst på avdelningen, tror hon är yngst på hela dagiset. Sen snabbt inom Preem för lite mjölk och cigg, typ det nödvändiga då ;-) Nova käkade lasagne och jag och Philip ärtsoppa. Det är ju torsdag ;-) Jag hatar laga mat när det bara är jag eller bara jag och Philip för vi är ungefär lika intresserade av mat haha...La Lillstumpan vid 19 och sen har Philip och jag turats om med datorn och tv:n. Nu spelar han och innan kollade han på spiderman-klipp på youtube medans jag kollade på Dr Phil...MÅSTE kolla på det ;-) Satsar på att lägga oss strax efter 20.30 typ, helt slut.

Imorgon är jag ledig! Det blir fika med Lotta på NovaLund kl 10 sen är det hämtning av Philip 12.15 och tvätt kl 12-15. Lika bra att få det gjort innan helgen, det trillar ur tvättpåsen hela tiden. Drygt. Sen kommer Sanna och Johan på lördag kl 17 är det planerat. Philip har scouter 10.30-12 sen körs han till sin pappa. På söndag vet jag inte om vi bestämde med Sara och Claes, får kolla upp det! Sen kommer ju Philip tillbaka som vanligt på söndag. Så ser våra planer ut iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback