Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tradera & ljusstakar!

Fan! Jag har hittat Tradera! Eller hittat och hittat, jag har gett mig in i djungeln på riktigt. Varit registrerad i flera år men inte orkat lära mig hur sidan funkar. Men så idag när jag letade spiderman saker till grabben sveptes jag dit. Nu budar jag på en del saker, men det får ju inte bli för dyrt. En spiderman-klocka för 81 kr inkl frakt beräknas komma till oss på onsdag t ex =) Men det är ju duktigt beroendeframkallande märker jag redan! Är det bra eller dåligt för en shoppoholic tro ;-) Jag ska göra det med måtta, jag lovar!

Sen så har jag rotat fram julsakerna, har inte så mycket. Mest ljusstakar, några tomtar och värmeljushållare. Det räcker tycker jag och gör stor skillnad =) Satte upp en gardinkappa i köket, den är i röd spets typ med hjärtan på, Micke tycker den ser smått porriga ut (?) Nja det tycker inte jag förstås men de kunde varit några cm bredare. Hittar jag nytt letar jag efter en i grått-brunt linne med typ tomtar och/eller hjärtan på =) Stakarna kom upp i alla rum utom vårt och Novas sovrum eftersom detta gjordes efter hon hade lagt sig. Och fy fan för den som väcker bebisen!! Myyyysigt är det här nu =) Trodde allt julstuff var på vinden men där hittade jag lite andra saker. En fleece tröja/jacka i marinblått som Philip haft, stl 92. Funkar på Nova nu ju. Sen tomtedräkt i stl 98/104 men den har nog krymt i tvätten så den kan hon oxå ha. Hittade ett par vanliga gympaskor i stl 22, blå (fan Philip har/hade bara BLÅTT) och Nova blev alldeles kär i dem =) Har haft dem på sig största delen av dagen idag ;-) Haha, redan skotokig, var ska detta sluta?!

Nu finns det ett problem till med min bil, idag droppade det vatten på Nova och mig när vi var ute och körde. Trevligt ju. Det kom från takluckan....Inte så mycket och inte så länge men ändå. Man kanske ska använda paraply i bilen...

Vi var på ÖB innan idag, det blev 2 nya ljusstakar i vitt trä, lite hushållspapper, babyolja, nya tandborstar och tandkräm (billigt på ÖB!) en chokladtomte till Philip, billiga våtservetter, rengöringsmedel. Eftersom de inte hade allt fick vi ta Netto i byn när vi kom hem. Blöjor, barnmat och dassapapper sen vidare till Konsum i snöstormen ;-) Nova gillade inte att få snö i ansiktet, men vem gör det ;-) Vi sprang! På Konsum blev det ett nytt mopphuvud, schampo och lypsyl till Philips röda läppar!

Nä nu ska jag glo vidare på tradera sen blir det bingen.

Imorgon ska jag faktiskt arbeta, kan ju inte dra hemma hela dagarna fast dagen har varit najs med snälla icke gnälliga barn =) Jobbar 14.30-22 men tror vi har möte och då ska (om jag vill/kan) jag vara där 12.30.

Tjollahopp!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hade din mailadress tidigare men hittar den inte. Vill köpa ID smink :-)

2009-05-19 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback