Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snö och en sjuk Philip

Kalaset idag blir flyttat till en dag när Philip är frisk igen, ev 13 december istället. Ska kolla upp det närmare i veckan. Synd och Philip är ganska ledsen men är man sjuk så är man. Imorgon är det planerat att de vuxna ska komma men vi får se. Han har inte feber idag, 37.0 men hostar och snorar....

Igår var det full rulle hela dagen. Först jobbade jag til ca 15 sen var det direkt hem till sjuka barn. Philip var riktigt dålig. Han hade 39.6 med panodil...Hostade jättemycket oxå stackaren =( Nova snorar mest, massor!! Annars är hon som vanligt, bara jäkligt gnällig imorse innan vi var ute med henne.

Det började snöa igår, när jag gick till bilen från jobb såg pildammsparken ut så här:



Igår kväll ville Nova int somna förrän 21.30 (!) Då var jag riktigt trött och irriterad så jag la mig med henne istället utan att vare sig ha tvättat av mig eller borstat tänderna! Det händer aldrig annars men jag pallade bara inte mer. Ville ha iaf en halvtimme för mig själv att bara sitta ner men nä det fick jag inte!! *Grrrr* Usch ibland känner jag inte igen mig själv när jag blir så arg och bara vill dra och aldrig komma tillbaka. Jag är iaf människa nog att erkänna det ;-) Jag älskar mina barn och min familj över allt annat men ibland undrar jag vad jag gett mig in på....=) Och vi som vill ha ett barn till...hmm. Vi kan ju ta upp samtalsämnet om en 3-4 år typ. Skönt var det att få sova ca 12 timmar inatt!!! Det är så skönt att ha varannan morgon på helgen till det!

Igår såg det ut så här hemma hos oss:



Vi var ute med Nova en sväng i snön tidigare idag. Hon gillade det skarpt men det är inte lätt att vara liten med stor overall ;-) Vi kastade snöbollar och hon fick hålla sin egen.



 "Storebror, kom ut och lek!" (Philips fönster)

Inne i värmen igen:

Philip fick stanna i sängen och kolla på film:




Kommentarer
Postat av: jane

du är inte ensam om att bli galen på ungar som inte vill sova när dom ska! ;)

2008-11-23 @ 16:58:36
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback