Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Halloweenfest!

Igår var jag ju på fest! Var evigheter sedan sist och det var jätteroligt =) Massa folk, de flesta kände jag men vissa (småtjejer typ) hade jag inte sett förr. Sen kunde jag tyvärr inte hänga med ut. Det är jag inte ledsen för idag för hör och häpna, jag har inte varit och är inte bakis!! Jag som alltid blir så himla dålig nu förtiden =( Så det var skönt! Var hemma runt 02 efter att Jane och Adnan kört mig hem. La mig direkt och sov sen till 6.30 tror jag innan Nova vaknade. Kändes ok att gå upp och hämta henne och sen halvsov vi en timme, sen gick Micke upp med henne. 8.45 var jag uppe =) Nu är jag lite trött dock. Ingen orkar laga mat så det blir från Viking ;-) Hämtade Philip 14.30 på Sammies kalas, de hade haft jätteskoj =)

Imorgon blir det jobb 6.45-15.15 sen ska Philip till tandläkaren 16.30.


*Tessi som 80-tals gympabrud*
 *Syster och Tessi*
*Syster som vindruvsklase =)*
*Jenny och ? glömt namnet, sorry*
*I will follow u everywhere!*
*Folk*
*Syster*
*Folk*
*Therese*
*Mera folk*
*Och lite till*



Mina fina barn idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback