Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Besök från Frankrike mm

Nu har jag min pappa och hans flickvän här på besök. Det går bra med tanke på att vi ej setts på 17 år. I förrgår var även systern min här och det gick oxå bra. Lite spänt är det ju ändå. Man kan ju inte vara exakt som man är i vanliga fall. Här hemma är t ex sömnen HELIG! Och om de då går upp vid 6 t ex så hör man det. Men det är ju inte så många dagar så man överlever.

Novas feber är borta nu så det är skönt =) Jag ska jobba imorgon äntligen! Då får man lite distans typ. Att vara tillsammans 24 timmar om dygnet är ju påfrestande för vem som helst.

Diesel är hos min moster nu och det verkar gå jättebra. Ett test denna veckan för han är så jobbig runt folk sen har vi bestämt att göra ALLT vi kan för att få orning på honom. Lydnadskurs och det som min syster håller på med sin hund nämligen weightpulling =) www.weightpullmalmo.se Vår hund är ett riktigt energknippe så nu ska vi verkligen se vad han går för!!

Var och tog foto igår för mitt id-kort till jobb och idag ska jag ta för magnettavlan på jobb (där alla som jobbar har sin bild uppe) det var tydligen inte samma fotograf som gjorde det..?

Bilder kommer senare, nu har jag ej tid.

Kommentarer
Postat av: Jenny/Lotta

Oj dar hander det tydligen grejer! Visste inte att din pappa skulle komma pa besok! Va coolt. Har han fortfarande akta skottsk dialekt? Forhoppningsvis en man kan tyda nat sa nar?!

Precis kommit tebax fran Grekland nu...forstatter till england ikvall. pust. Jobbigt att flyga hit o dit...men vi far horas senare!

Kram

2008-10-12 @ 14:42:15
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback