Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hmm jag har fått besök...

...i min blogg! Min käre make har varit här och fifflat lite. Men det blev visst lite fel, samma bild två gånger. Rookie ;-) Haha! Fast ska jag vara ärlig lyckades inte jag heller rätta till det. Han skulle lägga upp bilder till en tjej som ska göra en tavla till oss =)

Jag bidrar gärna med några fler =)

Lite äldre bilder:



Pappa sedan 12 timmar:



Nu över till det vanliga. Jag skulle haft snitt-tur idag men det blev ändrat så jag fick ha "vanliga" patienter istället. Inte för jag vet om de var så väldigt vanliga men men. Dagen rullade på, jag och Gulaj hade massor att göra. Hem och hämta barnen sen och Ica på vägen. Blev Chili Con Carne till middag sen gymmet 18.00 för för en timmes styrketräning. Nu nattar Micke Nova. Jag och Philip kollar gamla bilder på datorn, bl a från när Nova föddes och när hon var nyfödd.

Kommentarer
Postat av: jane

ja, d elite trist hehe. igår var jag mest ledsen, idag mest arg. har peppat mig själv hehe. så fina foto! sån pluttis Nova var hihi! kram

2008-10-29 @ 06:33:01
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jane

kommer aldrig glömma brossans min när han höll nova dagen då ja o mamma kom dit.

Än idag ser man samma glimt i hans ögon,

Gjort för att vara pappa.

2008-11-05 @ 17:40:36
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback