Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

senare samma söndag

Philip är hemma igen från ett lyckat kalas! Han var helt svettig när jag hämtade honom så de har nog haft skoj =) Ätit gott och haft det roligt med sina klasskompisar!

Jag var och tränade med Lotta i förmiddags! Tufft och svettigt men nu känns det riktigt najs! Silverschamponerade håret innan, vet ej om det blev någon skillnad. Nog mest jag som tycker att det ser gult ut så fort det inte är totalt vitt ;-) Lite färg (blont inte bara vitt) är ju snyggare egentligen.

Nu ska vi snart göra och ära sushi, gott! Micke är och handlar saker till det.

Sen blir det nog sängen tidigt ikväll, börjar 6.45 imorgon.


Bilder imorgon om jag hinner, har tvätt 15.00 och inte hemma förrän 16 om jag har tur (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback