Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Träning mm

Var på Power idag 10.15. Var inte så jobbigt som jag trodde eftersom jag varit borta fyra månader men så körde jag inte så hårt heller. Måste öka sen så jag får nåt resultat. Vet inte om det går med enbart träning, funderar dagligen typ på plastikkirurgi....mest magen då men även tuttarna. Får se, har inte pegarna nu ändå.

Idag kommer min Philip hem =) Saknar honom fast han bara varit borta sen 17 i fredags.

Det är riktigt busväder ute och har nog varit så hela natten!

Inget planerat idag, bara förbereda lite inför min pappas besök. Inte träffat honom på 1 år (!) och på måndag eller tisdag kommer han hit och stannar ca 8 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback