Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trevlig dag

Nu är vi hemma igen efter en händelserik dag i Malmö. Där lät jag som en riktig bonde hahaha! Jag har fortfarande Malmö i blodet även om jag numera bor på landet ;-)

Var på Funhouse med Alex och hennes tre underbara kids. Det var full fart och hög ljudnivå, precis som det ska vara =) Efter 2½ timmar hade iallafall vi vuxna fått nog. Ute regnade det, tråkigt men det hör ju hösten till tyvärr.

Tänkte svänga inom Kireseberg och Mickes mamma och hämta en overall och lite andra kläder hon köpt till Nova, men det slutade med att vi stannade på fika i några timmar =) Nova är helt kär i fasterns katt. Philip gillar honom oxå =)

På vägen hem var det bilkö, på flera ställen *grrr* Jag gillar inte bilköer, det gör väl ingen men jag hatar det verkligen. Iallafall när man har en missnöjd ettåring som dessutom är övertrött och håller på att somna. Men Philip och jag hjälptes åt att hålla henne vaken. Inom NovaLund på H&M, behövde lite smink och brun-utan-sol gelé. Blek som ett lakan och jag som ska på fest på lördag. Den kominationen tyckte inte jag passade så bra. Hinner inte besöka solariet heller eftersom jag antingen har barnen eller jobbar enda fram tills festen börjar. * Tidspanik!*

Sen åt vi lite chili con carne rester och snart är det dags för Novas kvällsgröt och sen läggning efter det. Philip och jag är nog uppe ett tag till.

Här kommer bilder!

I förmiddags:




På Funhouse:


Andra dagar:



Imorgon MÅSTE jag ut på jakt efter nya skor! Jag har hål i de två paren jag använder och gummistövlar kan man ju inte gå i jämt ;-)


Kommentarer
Postat av: alexandra

hur får man in många kort i samma ruta, jga kan inte!!!!! HJÄÄÄÄLP



Kram

2008-10-31 @ 07:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback