Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Day off!

Idag har det varit min lediga dag. Först lämnades Philip i skolan 8.30 sen gick Nova och jag hem för att städa, tvätta och diska. Roligt va ;-)

Innan vi hämtade Philip i skolan igen var vi iväg med våra två inneboende på Konsum och Netto. Hem om efter vi hämtat Philip, Nova somnade så vi fick vänta tills hon vaknat och ätit. Sen begav vi oss ner till ån. Tog av Philips stödhjul, ja jag vet inte en dag för tidigt ;-) Det gick lite sådär i början men nu kan han cykla helt utan så han var ju redo. Efter rundan vid ån blev det ICA och sen cykelaffären där vi pumpade Philips cykel + att min pappa köpte ny slang till mitt bakhjul. Så nu kan jag använda min cykel igen, nice!!

Snart kommer min syster och Pontus hit med hunden Daddy.

Imorgon åker min pappa och hans flickvän Amélie hem.

Bilder från idag och andra dagar:




Playing Triominos:



Vid ån:



På väg hem gick vi inom ICA:



Mobilbilder:



Vid Saxtorp:



Philip boxas på Wii:



Philip fotar sin syster:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback