Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova frisk =)

Ingen feber iallafall =) SKÖNT! Lite hosta och snorig näsa men det har ju typ alla this time of year...

Skulle varit med på snitt idag men det kom ett akut mellan så jag hann inte. Slutade ju 12.15 och var tvungen att sticka då eftersom Nova inte är på dagis denna veckan och Micke skulle börja så snabbt som möjligt. Snart hoppas jag kunna vara med =)

Fått gjort en del idag:

* Jobbat 6.45-12.15
* Hämtat Philip i skolan vid 13.45
* Tvättat 4 maskiner
* Vikt en jävla massa tvätt....(evighetsjobb)
* Tömt och laddat diskmaskinen
* Renbäddat till alla 4
* Städat övervåningen
* Lekt med kidsen


Kunde ju väntat tills vi båda var hemma (Micke jobbar kväll idag) men jag ska alltid göra det svårt för mig ;-)

Lagat mat har jag INTE gjort för vi körde till ICA och hadlade färdigmat =) INTE dåligt samvete över det!

Philips klass hade utedag idag, då ger de sig ut och är ute hela dagen. Lagar mat ute oxå, vid en scoutstuga =) Han hade ätit massor av köttbullar sa han! Min sötis *älska*

Imorgon har Philip idrott i skolan så hans gympa-påse ska packas men det kan ju göras imorgon.

Jobbar kväll imorgon, börjar 14.30 och Micke skulle vara hemma till 14. Tajt eftersom det är 3 mil att köra + fixa parkeringsbiljett och byta om...Men ibland blir det så här. Vi tycker att Nova kan lika gärna vara hemma imorgon oxå sen är vi lediga båda i helgen med henne. Sovmorgon i sikte!!!

Nä nu ska jag ta en cigg sen lägga mig. Novas läggning gick ok men sen vaknade hon strax igen. Jag gick inte upp och hon tystnade lika snabbt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback