Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Uppe sent...

....mmm sent för lilla mig. Min ordinarie läggningstid är ju annars 21 eller tidigare. Men jag orkar inte gå och lägga mig haha. Tvättat och satt (pallade inte stå) och vek kläder, skrev namn på ALLA barnens kläder vilket inte var lite. Känner mig lite halvt duktig nu. Kan dock inte lägga in allt där det ska vara för Nova är sååå lättväckt. Skulle vilja ta disken med men av samma anledning går det ej....Tur det finns en morgondag eller vaddå ;-)

Idag har jag jobbat kort dag sen efter det var det möte till 14. Personalen från NEO var och pratade med oss hur vi känner igen barn med abstinens mm. Intressant!

Igår var jag med på två snitt =) Vid första mådde jag väl inte helt 100 (hrmm) men vid andra var det helt ok. Kollade på allt och det var coolt!

Hämtade kidsen runt 15 på skola och dagis sen åkte vi hem och började med tvätten direkt. Måste säga att Philip är väldigt bra på att hjälpa mig OCH han tycker det är skoj =) DUKTIG!! Han säger "Jag älskar dig" ca 20 ggr per dag till mig *sötnöt* Nova har oxå varit hanterbar idag ;-) Lilla gnällfian har varit på bra humör och käkat lite nudlar som var skoj. På dagis hade hon ätit två portioner (!) Hon är ganska lik sin storebror vad gäller ätandet...dvs liiiten i maten.

What else? Ska röka en cigg sen lägga mig. Det är dags nu, skööööönt!!!

Kommentarer
Postat av: evelina

ditt jobb verkar så himla spännande, lust att byta med mig? ;)

2008-09-24 @ 14:22:46
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback