Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

1600 kr

Japp, det kostar att storhandla men nu testar vi (jag) något nytt. Ska gå efter en matsedel när vi lagar mat och försöka vara så ekonomiska (ej snåla haha) som det bara går! Vi kastar en del mat ibland, helt i onödan. Hat fått tag i många bra recept och ikväll ska jag testa ett nu när kyl och frys är fyllda =) Liiite lättare och roligare då!

Vi var inne på Sko Punkten och kollade lite men jag hittade ingenting. Alla skor verkar så varma och jag vill ha öppen tå. Blir att leta fram mina flip-flops =) De är öppna och bra. Kollade lite på sandaler till Nova och hittade ett par i stl 21 (för små) för 149 kr. Jättesöta och kanske inte jättedyra men jag tror det finns för 100-lappern oxå + att hon precis fått "foppa-sandaler".

Nu leker Philip med S från klassen och Nova nannar här på soffan. Snart blir det mellis för kidsen och sen ska S hämtas och vi ska kolla på brasa ikväll, någonstans.

Imorgon blir det att träffa Emma. J och ev Sanna, Johan och lille Alfie om de kunde. Annars kanske farmor har tid med oss en stund =) Vi är lediga och in the neighbourhood så att säga. (Segevång-Kirseberg)

Nä nu ska jag slappa för sen blir det livat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback