Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Annandag Påsk

Nova har hostat precis hela natten så Micke stackaren har varit här nere i soffan med henne. 6.30 eller nåt vaknade jag, slut på nässpray och helt jäkla täppt. Lönt att ligga mer liksom + att det var Mickes tur att sova. Hoppas han kan ligga riktigt länge idag. Dessa nätter är verkligen det absolut jobbigaste med att ha barn....Tur de blir stora någon gång ;-)

Nova och jag ska åka till Willys strax, de öppnar kl 10. MÅSTE hitta ett apotek som har öppet, can´t take it anymore. Vet att jag måste trappa ner ooch sluta helt men just nattetid är helt fel tidpunkt. Man måste ju liksom kunna andas när man sover!

Idag planerar vi att grilla. Vet inte om min mamma och syster kommer, de hade mkt annat att göra men vi får se. Philip kommer ca kl 14! Äntligen, som jag saknat min lille pojke!! =)) Varit hos sin pappa sedan i torsdags ju! Är inte van vid att han är borta så länge. Vet inte hur vi ska göra i sommar. Förra sommaren hade vi 2 veckor var men det var jobbigt att vara utan honom så länge =( Kanske varannan vecka är lagom? Får ta upp det till diskussion.

GRATTIS THILDE PÅ 3 ÅRS DAGEN IDAG STORA TJEJEN =))

See U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback