Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Årets första grillning =)

Igår kväll var jag alldeles för trött för att uppdatera och skriva något. La mig kl 22. Nova vaknade och hostade hela tiden så lika bra att lägga sig. Imorse var det min tur att gå upp med henne och lite över sju var det dags. I förrgår sov de till 9, undrar hur Micke gör för att hon ska sova så länge ;-)

Igår kom Mickes mamma, två systrar och Adnan hit på lite grillning. Årets första =) Det var riktigt gott! Grillat är ju helt underbart! Vi borde köpa en annan grill, större och bättre. Har endast en liten klotgrill som jag köpte för ca 2 år sedan. Visst, den funkar men är inte speciellt stor ifall man är många och ska grilla mycket på en gång.

Från igår:




Idag kanske det blir träff med Lotta och Sandra igen. Lotta åker snart hem till London igen så vore kul om man hinner ses en gång till. Skulle vilja att Philip kom hem redan idag så man får iaf en helt ledig dag imorgon med honom. Ska ringa och höra om det går bra. Han är ju hos sin pappa nu.

Stort GRATTIS till Sophie och Johan som fick sitt 6:e barn igår!! Hoppas allt gick bra =)  http://flerbarnsmamma.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: jane

hahahah nice bild från grillningen =) synd alla ser så deppiga ut AHAHAHHAHAHA trots att vi alla var glada o hade trevligt =) du får gå en foto kurs =P

tack än en gång för en kanon dag

2009-04-12 @ 11:09:09
URL: http://thejade.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så kul för sofie & Johan!

Jag & sofie pratade jätte mycket för några år sen. kram

2009-04-12 @ 19:46:09
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback