Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Försov mig

Dagen började med ett ryck för min del! Klockan stod på 6.42 (jag börjar 6.45) Kollade igen och hoppades på att det skulle stå 5.42 istället men nej, jag hade försovit mig! Iofs bara andra gången på detta jobbet och alla gör ju det ;-) Så är det med våra tidiga morgnar! Fast dagen har varit bra iaf, annars följer lätt stressen en hela dagen sen. 7.30 var jag på jobb, så 45 min från det att jag sov är väl rätt ok =)

Busy busy på jobb! Fullbelagt, poppis med vårbarn =)

Nu ska jag röja här hemma, ni vet hur det är när män varit hemma en hel dag haha.

Hon blir nog DJ när hon blir stor =)



Trötta barn:


Kommentarer
Postat av: alex

USCH nä, skona henne från det yrket..hahaha.. har hört att det bara är strul med sådana personer (hahaha) men iof så gaget MYCKET bättre för tjejer än vad det är för killarna (för en gångs skull!!!)



kramar =)

2009-04-22 @ 10:07:25
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback