Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fredag-uppdatering

Begav oss hemifrån vid 11.20 för att vara hos läkaren 11.30. Utslagen hade lägligt nog försvunnit nästan helt! Hon tyckte vi skulle avvakta. Kan ge honom en halv av min nässelutslags-medicin vid behov. Sen till skolan och hämta papper + lämna lånebok.

Lämnade Philip i Oxie sen vidare till min syster som bor på Strandhem. Fikade sen vidare till min mamma men hon var på jobb. Träffade mammas granne Anette, hennes sambo, deras två barn Olivia och Oliver samt en annan granne och hennes dotter. På väg hem ringde Alex och sa att Evelina och Sören satt fast vid gränsen till Köpenhamn, på svenska sidan. (De jobbar i kph) Bilen de lånade hade fått nåt fel och fick ej köras. Den andre killen väntade på bärgningsbilen. Så jag svängde snabbt dit och plockade upp dem sen vidare till förskolan där deras pojkar går. Jag vet hur jobbigt sånt kan vara även om jag klarat mig hittills *peppar peppar*. Huvudsaken var att de kom hem, jag var ju ändå där =)

Nova direkt i badet när vi kom innanför dörren, nu äter vi: köttbullar och spagetti (vi har ej handlat haha)

Micke kommer hem snart.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tusen tack för igår!!!! du var verkligen dagens hjälte!!! TACK! kram

2009-04-04 @ 21:15:36
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback