Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Nu var jag hemma från jobb. Plockat undan en del + startat diskmaskinen och ska snart upp och lägga mig. Var tvungen att städa undan lite, finns inte mkt värre för mig än att komma ner på morgonen och mötas av kaos. Då börjar dagen dåligt - enligt mig då ;-)

Tror Micke har haft rätt så fullt upp med Nova (barnen) ikväll och imorgon är det min tur. Tyvärr kräkte Nova ikväll igen så inget dagis på torsdag heller. Tror jag jobbar och Micke är hemma eller om jag kan gå tidigare och Micke komma lite senare till jobb så kanske vi båda kan jobba. Vilket pysslande men det går om man vill och det är ju spartider nu iom vår resa! 7000 kvar att spara ihop och då är inte fickpengar inräknade men resan är all inclusive + att vi inte har räknat med juni lönen och den får vi innan vi reser. Längtar!

Jobbkvällen var lugn idag. Hos oss men förlossningen hade knökat likaså prenatal så imorgon och torsdag blir nog very busy. Jag är ledig imorgon och ska njuta av en förhoppningsvis solig dag med mina älskade kids =)

See U tomorrow! GODNATT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback