Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig

Idag har jag varit välbehövligt ledig =) Igår kväll var rena rama intensivvårdsavdelningen när vi gick hem kl 22 (!) Dagen började med att jag segade mig upp vid 7.40, såå trött och det verkar jag inte vara ensam om. Även barnen sover länge =) Konstigt egentligen eftersom det blir ljust så mkt tidigare än innan. Men jag klagar inte, tro inte det ;-)

När vi lämnat Philip på skolan körde resten av familjen ut till min mamma. Vi lånade kofot, motorsåg, vanlig såg och skruvdragare till helgens trädgårdsprojekt =) Vi fikade och snackade lite. Nova faschinerades av katterna som vanligt =)

Sen blev det hem, Micke stack till jobb och jag och Nova var hemma tills kvart i fyra då det var hämtning av Philip som var på utflykt. Egentligen hämtar jag 12.15 på lediga dagar men eftersom det var utflykt fick han såklart följa med =) Vi tog med oss S oxå till skolan. Jag hade kunnat ta ett barn till om bilen var bredare eller bilstolarna smalare haha.

Hem och ordnade mat sen till Annelundsskolan för samlig och fackeltåg till Kävlinge Gamla Kyrka för en liten sångstund =) Hemma kl 19 och kvällsrutinerna påbörjades direkt med lite kvällsmat till barnen och mig. Nova var väldigt lätt att natta ikväll =) Sov bara 25 minuters middag så det kan ju ha med saken att göra.

Nu har jag "egentid" =)

Ett av mina verk på jobb (snitt-bricka)



Morgonmys:



I mormors trädgård:



Vem är bakom grinden?



Busungen Nova!!



Dålig bild, men det är Philip i randig tröja:



Min fina fina son:



Surar! (på beställning)



Tog ett par till när vi precis kommit fram till bilen men det blev nåt fel på mobilen så de sparades inte, eller nåt. Jäkla abonnemangs skit-telefon ;-) (bra mkt bättre kvalité på kontantskorts telefonerna)

Nu är det snart läggdags för moi, ca 22-22.30.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vad söta de är :)!

2009-04-23 @ 23:33:15
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback