Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig

Idag är det min lediga dag =) Lilla Nova sover just nu. Hela natten har hon vaknat då och då och kräkt eller försökt kräka =(( Det finns ju inte så mycket i hennes lilla mage eftersom hon mest dricker. Lilla gumman! Hon blir så ledsen och rädd när hon spyr. Vi håller om henne så att hon iaf ska känna sig lite bättre. Hon har blivit väldigt kramsjuk den senaste veckan, myyyysigt! Fått en ny tid 14.30 idag hos vår läkare så får vi se vad som händer. Hon är så bra, hatar vårdcentralen här i byn. Den suger röv men det är ingen nyhet =(

Micke har kört Philip till skolan och sen vidare till jobb. Imorgon kan vi nog lösa det så att jag försöker dgå tidigare och Micke kommer lite senare. Förmodar att det är asmkt på jobb imorgon men jag får be någon annan att ta över för mig.

Har tvättid bokad kl 15 och det kan jag lova behövs så här i kräktider. Ändå har vi paniktvättat en maskin här hemma i förrgår eller när det var. Tuuur man har den i sådana här situationer eller när man bara inte orkar gå de 10 metrarna till tvättstugan ;-)

Blir annars en hemmadag, skönt. Ska bara rå om Nova och senare Philip när han hämtas 12.15 i skolan. 

Lilla  prinsessan just nu:



Kommentarer
Postat av: Sanna

Så fin hon är, lilla prinsessan. Sussar sött

2009-04-15 @ 13:55:15
URL: http://zandyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback