Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

It´s a BOY!!


Min svägerska Jane och hennes sambo Adnan var på UL idag, it´s a BOY!!! Haha, äntligen lite manlighet till den familjen. Micke har ju två systrar oxå kom Nova ;-) GRATTIS TILL ER!!

Innan barnen lämnades på dagis/fritids fick jag ett ryck. Eller ryck och ryck. Jag har tänkt och funderat på det länge men att vi skulle åka och köpa det just idag hade jag inte planerat. Jag bestämde att Nova skulle slippa sin overall idag men då krävdes det ett par överdragsbyxor. Vi stack ut till NovaLund och in på Lindex (älskar Lindex) Kollade inte ens på H&M och KappAhl (dåligt med tid oxå) Det fanns en tunnare modell oxå för 149 kr men de var jättetunna tyckte jag = kalla (?) Fanns bara i brunt i stl 92. Hade tankar på stl 98 men de är stora i storlekarna. Sen hittade jag fleecefodrade i delvis galon i stl 92 för 139 kr. (rea) Visserligen mörkblå but who cares lixom! Inte vi =) Nova blev förälskad direkt, skoj!



Mitt hår börjar bli långt minsann men det är vad jag väntat på. Inte för jag vet vad jag ska göra med det. Bara ha det antar jag haha. Men det är vid denna längden man vill göra nåt. Ska klippa topparna snart iaf. Kanske ska be min syster? (snål) (På bilden kan man oxå se att jag inte lyckades så bra med slingorna baktill hehe...next time!)



Moi today! Fin väst jag fick i brevlådan idag från Tradera =) Perfekt i vår!



Sen tvättade jag bilen samt dammsög och torkade av inuti:



Nu käkar jag, ska sen packa ett tradera paket, sen till jobb =)

See U!

Kommentarer
Postat av: alex

Du är så flitig gumman =)



Kram

2009-04-07 @ 17:49:40
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: jane

hihi så fint skrivet snuffsan =)

ja äntligen lite manligt, brossan skrev nyss detta--

fan va skoj för er.....och mig...... mer penis i familjen, det har jag alltid önskat mig =) heheheheeh =) han e så go, och knäpp =P

puss på er alla saknar er

2009-04-07 @ 19:21:37
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback