Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag skiner solen igen =) Underbart! Min sovmorgon imorgon men Nova ville ligga kvar till 7.30 vilket är en helt okej tid här hemma =) Jag la mig 22 igår för att vara på säkra sidan. Behöver få min skönhetssömn ;-) Det är underbart att sova. Det verkar faktiskt som om mina barn oxå blivit tröttare om morgnarna trots att det är bra mycket ljusare. Många vaknar ju tidigare pga ljuset. Själv känns det som man börjar komma ikapp nu, har insett att det är vår och är inte SÅ trött längre. Nu ska man vara pigg ju =)

Fick med mig lite vit färg från mamma igår så nu ska jag måla lite träramar och rama in alla skol/dagis foto och sätta i trappan. Tänkte det kunde vara snyggt att ha alla vita. Har ju vita karmar och andra detaljer i vitt. Så ska jag spendera min morgon samt leka med Nova. Hon ligger och tuttar nu, det ska snart avvecklas. Sen måste en skön promenad hinnas med innan det är dags att jobba 14.30. Ska in med medicin till Philip oxå för utslagen verkar komma tillbaka om kvällarna (?)

See U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback