Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lugnt

Just nu är det lugnt. Barnen var lagda till 20, något senare än vanligt men jag är ensam med dem ikväll + att de duschades. Nova har hunnit vakna till 2 ggr redan. Gav henne hostmedicin och nässpray nu senaste. Hoppas det hjälper. Hon ligger och andas genom munnen och håller andan, skitjobbigt måste det vara. Sen vaknar hon av rycket när hon måste andas!

Torsdagar är alltid lite stressiga för mig eftersom Micke jobbar kväll, speciellt om jag jobbar oxå men det har jag inte gjort idag. Blev Mc Donalds till middag, nyttigt va?! ;-) Philip blev jätteglad för att få leka på lekplatsen utanför vid Center Syd medans Nova och körde på Drive In.

Nu har jag röjt oxå + disken från innan idag så sitter i ett nystädat hem, härligt =)

På tv4 fakta handlar det om plastik operationer. Än en gång, tur vi ej har så mkt pengar ;-) Fast jag hade nog "bara" ändrat på mage, tuttar och näsa. Till att börja med iaf ;-)

Nu ska jag surfa vidare och njuta av lugnet =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill oxå fixa näsa & brösten..och läpparna! men man blir nog aldrig riktigt nöjd oavsett vad man gör tyvärr. kramar

2009-04-02 @ 21:20:21
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback