Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag

Nu är det snart läggdags för mig. Jobbat morgon idag och ska igen imorgon så klockfan ringer 5.20 ;-) Det har blivit sjukt svårt att hitta parkering vid jobb (gratis då asså haha, annars är det inga problem) De har satt parkeringsförbud på en gata och de andra är smockfulla. Jag började 7 idag eftersom jag skulle vara i köket. Jag och Katya har varit alltiallo! Vi har en fast i köket oxå så jag och K hjälpte till med städning, bäddning, var i källare, köket, fyllde på, tvättade pumpar mm mm i all oändlighet ;-) Packade upp en massa tvätt oxå. Skulle haft medarbetar samtal med chefen men hon hade inte tid idag, busy lady!

Det har varit så fint väder idag, skönt! Philip har haft grannpojken L här och en granntjej, F. Nova tyckte det var skoj med myket barn i huset. Philip bjöd in och sa "Såja, här kan ni bo om ni vill!" haha

Igår hamnade jag och Philip i fel kyrka (!) Snacka om pinsamt haha. Men vi smet ut mitt i. Det var ju St Andreas vi skulle till, inte St Johannes. Skulle överraska min kusin så blev det tokigt men så blir det ibland. Stack hem om till svärmor, tog reda på rätt kyrka och grog dit. Aktiviteterna var slut men vi träffades och sen tog vi alla en glass i Pildammarna. Träffade min kusins nya tjej, jättetrevlig! Jag är sjukt glad för din skull kusin vitamin =) Min moster var oxå med!

Tänkte lägga in bilder men hinner ej, Nova vaknar där uppe + att det är sent (för mig asså hehe)

Hörs imorgon! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahah! fel kyrka? hahaha... Kan se er framför mej..hahahaha!

2009-04-21 @ 11:55:00
Postat av: Evelina

hehe, snopet att komma in i fel kyrka.

tack för dina krya på dig hälsningar när jag låg på sjukhus! kram

2009-04-21 @ 15:19:31
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback