Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sol!

Vilken underbar morgon, soligt och fint =) Idag ska jag vara hemma på förmiddagen så kommer Micke hem ca 13.30-13.45 så jag kan sticka till jobb. Vilket roligt liv vi har ;-) Men ibland får man pussla för att slippa vab, speciellt i spartider =) Vi har tyvärr redan fått ta ett par hundra från sparkontot men det är inte så farligt. Snart barnbidrag så får vi sätta tillbaka det vi "lånat".

Nova är bättre idag, inget kräkande idag heller =) Att få penicillin går bra fast det smakar riktigt äckligt. Hon ska ha 10 ml vilket är rätt mycket. Men hon är jätteduktig vår lilla prinsessa =) Hon var så himla rolig igår, full av energi och ville INTE sova vid 20. Var uppe med mig tills Micke kom hem sen la vi oss ca 22.30. Somnade kanske en timme efter det. Hon var så pigg! Roligt att se att hon är tillbaka igen =) Nu ska hon bara äta lite mer. Idag har jag fått i henne 3 skedar gröt, macka ville hon inte ha men dricker gör hon. Det viktigaste.

Mick tog med sig Philip till skolan på vägen till jobb. Jag ska hämta honom 12.15. Igår fick han stanna hemma för Micke ville inte dra ut Nova och jag var ju och jobbade.

Igår vid 18 körde vi ut till donken på centan och köpte varsin hamburgare ;-) Torsdagar är såna dagar! Sen körde jag igång tvätt- och diskmaskin. Idag får dammsugaren göra sitt, det behövs! Lika bra innan jag kör till jobb. Undrar hur det kommer se ut när jag kommer hem? Inga spår av min städning I guess ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback