Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Soool!

Vilket underbart väder först av allt!! =)) Det är sommarvarmt här nere i Skåne, iaf där det inte blåser. Philip och jag gick hem från skolan innan med bara tröja! Nova sov i vagnen så vi passade på att leka lite på en lekplats. Min huvudvärk smög sig lite på igen under förmiddagen men nu känner jag att den är helt borta =) Det är underskattat att må bra! Jag ska vara mer tacksam =)

Först av allt idag gick jag upp en timme för tidigt (hur man nu kan göra det frivilligt) Kollade på klockan och trodde den visade 6.59 och tänkte, jaja en halvtimme tills den ringer men den var 5.59 och det upptäckte jag när jag redan vaknat till ordentligt men ingen annan (haha konstigt) Så jag gick upp och duschade, tvättade håret och allt helt ensam (underbart!) Var klar lagom tills resten av huset vaknade. Då blev det frukost och sen körde jag och Philip till skolan. Snabbt inom Preem för en frukt först. Philip handlade själv och jag väntade i bilen =) Jag körde till Nada och inom Mc Donalds för två cheeseburgare ;-) Hemma var Nova och Micke ute i det fina vädret. Efter att Nova käkat och jag dammsugit och moppat hela huset bar det av till skolan igen. Där var det drop in påskfika =) Trevligt! Jättegoda bakelser och kaffe *mums*. Tog omvägen via postlådan vid handelsboden för att posta till FK. Nova somnade till slut i vagen, gungat sönder mina armar haha.

Spenderade sen ca en timme på gården här hemma vid sandlådan. Grannbarnen kom ut och lekte oxå =) Nu efter ett mellanmål är Philip ute igen och Nova inne. Ikväll är vi lata med maten, blir nåt färdigt. Micke är ju inte hemma. Orka stressa liksom.



Så här såg magen ut för någon dag sedan men än är vi inte klara =) Det är det lilla "hänget" nerevid vi har kvar. Envishet är en dygd!



Nu ska vi strax iväg och käka.

Kommentarer
Postat av: Evelina

men vännen du har ju jätte fin mage!!! Jag trodde ni låg hemma sjuka idag...men ser nu att ni vart hemma lediga..då kunde ni ju oxå kommit på fika! kram

2009-04-02 @ 21:23:29
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback