Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovmorgon!

Ja det kan man kalla det. Nova gick upp sist av alla, ca 8. Det var skönt att sova ut lite. När jag kom upp var Micke och Philip redan uppe. Nova är så gosig att ha i sängen nu om nätterna/morgnarna. Typiskt när vi håller på att lära henne sova i egen säng ;-) Igår hade hon fått ett utbrott på väg hem från dagis. Likadant som hände när jag var ute och gick med henne i vagnen härom dagen. Vill hon inte sitta i vagnen så visar hon det ;-)

Idag ska jag till Nada kl 13 och snälla Denice passar Nova under tiden. Philip tar jag med mig, han är lite lättare att få att vara stilla =) Vi hade tänkt bege oss till lekplatsen bakom Stadsbiblioteket men vädret är ju inte det bästa. Kanske tar Beijers park istället när vi ändå är på Kirseberg. Där är ju oxå en fin lekplats.

Annars inget inplanerat, skönt att vara ledig. Ska jobba torsd och fred sen ledig helgen + måndag =) Påskris måste vi fixa idag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback