Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår dag =)

Vi begav oss hemifrån ca kl 11 denna lediga dag. In mot Malmö och Kirseberg efter biltvätt på Preem, man såg spåren efter min tvätt idag (haha) Nu är den finare än nånsin! Postade ett tradera paket oxå. Stammis eller vad ;-) Sen fick vi kaffe och wienerbröd på köpet när man tvättade bilen! Gott!  Handlade lite fika åt barnen på vägen. Novas fastrar passade henne medans jag och Philip var hos Nada. Philip var så himla rolig där men han charmar de flesta med sina roliga kommentarer ;-) *stolt*

Efter det hämtade vi upp Nova och var en stund hemma hos Mickes mamma. Kollade lite baby-stuff med Jane =) Roligt roligt med förberedelser. Åkte ut till min mamma för påskrisklippande. Mammas granne Anette var ute med barnen så vi fastnade där och Nova sov i bilen. Bjöds på latte och kakor! Barnen lekte en del sen kom mamma hem och vi klippte ris + påskliljor =) Fint!

Vi körde hem, lämnade Nova och Philip och jag åkte till Netto och handlade påskägg och lite mat.

En underbart fin dag! I love U kids =)



Hemåt =)




Gott med glass efter maten =)



Har lyckats sluta bita på naglarna, hur vet jag inte!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för din omtanke vännen!!

jag hoppas oxå att det kommer på vad de kan vara som orsaker detta SNART!!

Hoppas ni får en mysig påsk!!

Kramar

2009-04-09 @ 07:32:56
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Denice

Haha Novas skratt värmer så gott i kroppen! Så jävla underbart haha! :D

2009-04-10 @ 22:13:00
URL: http://dempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback