Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barnfåtöljer, städning mm

Hemma igen från barnens och min lilla shoppingtur. Alltså, det är ju konstigt att barnen verkar icke dagis gående på morgonen men sen under dagen märks ingenting. Jag hade verkligen behövt jobba men då kan jag vara säker på att jobba som jag ska i veckan som kommer.

Det blev snabbt inom H&M för lite förnödenheter ;-) Nova flippade ut men jag hann hitta tre par byxor till Philip. 99 kr styck för två st i jeansliknande material, grå och svarta sen svarta mjukis för 79,50 kr. Lagom och bra speciellt när jag a) vet hur min son leker/släpar sig fram på knäna och b) växer så köper jag inga jeans för 300 kr. Nu kom jag undan billigt med 3 par för 280 kr =) Okej mjukisbrallorna blir väl mest här hemma men även sånt växer han ur. Ville köpa en skitsöt Hello Kitty klänning med men Nova hade ej ro i kroppen (varför handlar jag med barn?!?) och den enda i stl 98/104 var det ett bläckpennestreck på....Sen blev det Jysk, en idé jag kom på imorse när barnen bråkade så jag blev galen. Fick tag i varsin fåtölj till dem, en blå och en röd. 175 kr säljer de nu för ist för 229 som innan.

Nu ska jag ge mig på att göra egna piroger, from scratch. Man är väl inte hemma för att ligga på soffan ;-) Har även tömt, rengjort och satt in allt igen fint i alla köksskåp. Jo snacka om att jag är rastlös. Det finns många bra saker med att sluta röka =) I´m a maniac ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback