Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

gårdagen

Orkade aldrig uppdatera om vad vi gjorde igår men här kommer det. Dagen var ju slapp till en början eller jag städade övervåningen och tvättade 2 maskiner, nu är den 3:e tvättad och ska strax hängas. Fanns ingen tid i tvättstugan igår. Tur man har egen maskin när man planerat dåligt ;-)

Barnen och jag tog en cykeltur till Netto och tillbaka. Philip cyklade själv men trillade x flera. Han skriker sååå högt då fast han ej slår sig...Vi kom hem igen iaf efter mkt om och men. Varsin Piggelin blev det oxå. Kladd kladd, dropp dropp ;-) Nova satt konstigt nog still nästan hela tiden (!)

Senare vid 20 gick jag typ samma runda med musik i öronen, 40 min helt ensam *lyx* =)



Idag blir det jobb för barnen är okej. Philip åkte med Micke imorse och jag ska lämna Nova kl 11 sen drar jag 13.30-13.45. Måste hitta en bra parkering och det kan ju ta tid.

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

fin bil=) din eller;)

2009-08-31 @ 10:01:20
URL: http://jennysthl.bloggsida.se
Postat av: Rebecca

haha ja jag hade ju en sån fiesta innan och nog var den rostig men denna....tar priset haha

2009-08-31 @ 13:28:28
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback