Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hemma från skolan

Ja Philip stannar hemma idag, han är hostig, snorig och har ständigt näsblod =( Men jag är uppe iaf. Fixat lite medicin till honom + frukost till oss båda. Vi hade planer på att storhandla idag när Philip var i skolan och innan 13 då Micke börjar jobb men vi får se om bara jag åker kanske. Imorgon har jag min första morgon på jobb efter semestern haha. Upp SÅ tidigt! 

Usch jag är så röksugen för att vara helt ärlig, det kommer i vågor typ. Ibland tänker jag inte på det men ibland är det det enda jag tänker på....Det blir ju bättre *härda ut* Min "tröst" är att jag tänker att jag nån gång igen får röka, sen om man vill det sen är ju en annan sak men att just nu säga "jag ska aldig mer röka" funkar INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback