Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lämna barn och Malmö-festivalen

Idag blev jag väckt av Nova kl 10 =) Jag hade beställt väckning av henne hihi! Inte sova för länge och egentligen så räcker 9 men jag ville sova liiite längre. I förrgår blev det till 11.30 och det är i längsta laget. Måste börja vänja mig så smått vid att gå upp 5.20 sen när semestern är slut ju (!) Hur det nu ska gå =)

Tvättar just nu och Micke och Nova duschar. Ska lämna Nova till sin farmor så övernattar hon där och Philip ska till sin pappa = barnfritt =) Det var ett bra tag sen sist vi var helt barnfria. Lyx man ej är bortskämd med. Ikväll är det planerat att vi ska till Malmö Festivalen med min kusin och hans Riina =) Dricka en och annan öl kanske. Imorgon har jag och syrran snackat om att dra in till festivalen, sitta på nåt uteställe och dricka drinkar. Sen får vi se var vi tar vägen. Utgång är inte helt säkert men ingen omöjlighet heller. We keep it open så att säga =) Ska bli skoj för det var ett par år sen jag var ute me syrran. Och det blir kanske sista gången för min del på ett bra tag ;-)

Gillar nya ommöbleringen här nere men en stor matta framför tv:n saknas. Det känns lite tomt. Den 2-sitsiga skinnsoffan fick Philip upp i sitt rum framför tv:n så där somnade han gott igår kväll till en film ;-) Blev att lyfta över de drygt 20 kilona till sängen på andra sidan rummet sen.

Micke hade tänkt övningsköra sen i lugn och ro = utan barn i bilen efter vi lämnat ungarna. Har ett par timmar innan vi tar tåget in till Malmö.

See U!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas ni får kul på festivalen!!! kram

2009-08-14 @ 14:25:38
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: jenny ståhl

hoppas ni får en trevlig kväll bland allt folk på festivalen=)

2009-08-14 @ 21:28:43
URL: http://jennysthl.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback