Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Novas födelsedag i bilder =)

Pannkaksfrukost:



Skattkammarön (pga tråkigt väder)



Leksaksaffären "Jättekul" i Lund



Hemma igen



Godnatt mamma, nu går jag upp med pappa och lägger mig!



Vi har haft en jättefin dag trots att det började regnigt. Beslöt oss för att åka till skattkammarön och där hade vi alla kul, svettigt dock ;-) Sen klarnade det upp och när vi kom hem blev det en tur i sin bil för Novas del, hon ÄLSKAR den. Såklart hihi! Nu ska Micke och jag kolla på en film. Offrade min sovmorgon imorse för ligga och sova ville jag inte på min dotters födelsedag (tidig kväll idag istället)


Kommentarer
Postat av: Unni

Hej, sorry att jag missade Novisens B-day... Mycket nu bara. Hoppas att ni hade en bra dag!

Kram

2009-08-11 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback