Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

regn

Jag som skulle SOLA idag för att inte bli av med brännan jag skaffat mig! Får bli en tur till solariet annars haha. Sverige-väder ;-) Men rätt skönt om man säger så. Vi hade massa sol och värme i en hel vecka och det gör en väldigt trött. Allt är lättare hemma nu tycker jag. Nova har inte haft några utbrott bortsett från igår när det var dags att lämna tillbaka Hello Kitty sparkcykeln till grannen ;-) Roooosa är den! Nova älskar rosa och kan nu säga det oxå samt kitty, mimmi mm och hoppa jämnfota har hon börjat med på semestern =)

Blev för sent igår för att köpa minneskorts grejen till kameran så det blir idag istället. Philip kördes till sin pappa igår och hade massor att berätta, inte minst sin hennatatuering i form av en drake =) Stolt chokladbrun liten kille! På söndag kommer han hem igen lagom för Novas kalas kl 13. Vi ska dock bara ha kalas för våra familjer detta året. Får bli barnkalas när prinsessan fyller 3 år.

Pappa Micke sover fortfarande. Snart ska vi ut och hämta in tyget till vagnen som är på tork.

Kommentarer
Postat av: Evelina

hmm...typiskt, jag som skickade iväg ett inbjudningskort till er igår kväll om kalas på söndag. men det krockar med erat ser jag. Men vi får satsa på tjej kvällen istället =) och se till att den blir av!! kram

2009-08-03 @ 19:24:08
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: alex

JAG ÄR MED PÅ EN TJEJKVÄLLLLLLLL =)

2009-08-03 @ 21:30:51
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: alex

KRAM (glömde jag..hihi)

2009-08-03 @ 21:31:08
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback