Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Novas 2 års kalas!

Nu är allt undanstökat och barnen ligger. Philip är äntligen hemma igen =) Saknat honom som jag alltid gör när han är borta. Kalaset gick hur bra som helst fast att en del folk saknades, som Mickes familj och min syster och hennes sambo. Nova fick massa fint, tack allihopa! Hon blir verkligen glad när hon öppnar paket. Lilla Fifi öppnade hon i smyg när vi ej såg och då var det för sent att stoppa henne.

2 år!! Jag fattar inte det riktigt. Har det gått så lång tid sedan hon låg i min mage och äntligen kom ut efter timmar av obeskrivlig smärta? Exakt kl 22.23 imorgon fyller hon =)



När Nova somnat var det ritdags för Philip pch mig =)



Kameralek


Kommentarer
Postat av: Linda

Guuud vart hittar man den urtjusiga Hello Kitty bilen? Herregud vad stolt hon ser ut i den :D Trampar man den själv eller är den eldriven ?

Ser hur cool ut som helst ! Hittade en skit söt Prinsess bill till Heily med säte fram och bak och med en sån cool båge över bilen. Men priset låg på 3800:- kändes lite maffigt :-) Kram

2009-08-10 @ 12:33:29
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Mofar

Hi, It looks as if Nova will get her licence before Michael!!!!!

2009-08-10 @ 18:58:09
Postat av: Rebecca

no more rides in the mopedcar for mofar/ michael....

2009-08-10 @ 20:15:34
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback