Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Presentjakt

Var uppe med Nova imorse runt 7.30, helt okej tid =) Micke var uppe med henne innan 7 två morgnar tillbaka. Vi har inte gjort så mkt. Ätit frukost, lekt i trädgården, jag letar presenter till Nova som ju fyller 2 år på måndag =) Kalas för släkterna har vi på söndag kl 13. Funderar på ett lekhus i plast att ha i trädgården, som detta:



Men annonsen är från Örebro, lite långt att åka men bra pris. 700 kr eller 1200 för båda. Hittat ett likadant hus i Svedala men de vill ha 1000 kr. Nog kan man pruta lite. Nypris angav de som närmre 2000 kr och detta på bilden nypris 1199 kr (?) Vi får se. Funderar på bollhav oxå, typ i en plastpool på rummet men de bollarna lär man väl ha överallt sen (!) Hello Kitty bilen är iaf färdigmonterad och står på Philips rum i väntan på söndag =) Jättefin blev den, jag vill ju själv ha en rosa bil! Tjejen har stl 98 i kläder och rosa med Hello Kitty eller Mimmi är favoriterna *tips till kalaset* hihi.

Testar overallen som var för stor förra vintern. Köpte den i Ullared, stl 86/92 men en stor sådan. Nu sitter den perfekt så det är bara vinterkängor till damen i stl 22 skulle jag gissa men det beror ju på modell. Vantar, mössa och fleecekrage finns till i rosa. Att den är just ROSA är det bästa tycker Nova. "Roooozza!" =) Philip ska ha nya ytterkläder oxå, jackan har klarat två vintrar nu och är i stl 110. Nu drar han stl 128, stor liten kille. De grå thermobrallorna från Ullared är i stl 120 tror jag och är helt okej. Ullared har andra storlekar än här nere i vanliga affärer, mkt större. Ja, vi får se men nya kängor behövs till Philip oxå, stl 30 eller 31 skulle jag tro.



Ska göra en kladdkaka och dekorera fint med rosa grejs. Micke står för tårtan sen ska min syster och min kusins tjej baka lite. Om någon sett duk, servetter, tallrikar mm i Hello Kitty till ok pris så hojta till. Såg Nalle Puh på ICA igår och det gillar hon ju oxå.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att Netto har en massa Hello Kitty saker :) Dom har haft iaf.

2009-08-07 @ 11:29:24
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback