Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ensamtid med min älskade son =)

Nu ska jag och Philip bege oss ut i backen och leka lite =) Fan det är skitskoj med snö. Micke är ute och "kontrollerar" bilen som han säger. Han tar sig nog några bloss oxå ;-) Han är skitnervös stackaren. Jo jag kommer så väl ihåg hur det var den dagen jag tog körkort, en sådan nervositet gör en minst sagt sjuk. 17 jan 2000 var det dags för min del, känns som det var en evighet sedan dess =)

Pratade med en jättetrevlig dam på fk innan, hur ofta händer det liksom! Jag var så förvånad av hennes trevliga attityd =)

Nova är hos farmor sedan igår vid 12.30 då jag lämnade henne innan jobb. Philip var hos P och sin pappa igår från 12 till 21.15 då han lämnades av på mitt jobb. Det är LUGNT här hemma, helt sjuuuukt lugnt ;-) Det behövs ibland fast vi såklart saknar vår lilla prinsessa =) Philip säger att han saknar henne jättemkt =) Han har förresten kommit på ett namn till lillebror: Alvin. Han gillar det jättemkt så det blir kanske i andranamn isf tillsammans med Michael efter Micke.

Nu blir det att bylsa på sig inför pulkaåkning =))

Kommentarer
Postat av: Angela

Åhh jag vill också åka! Har ingen pulka :-)

2009-12-22 @ 21:35:43
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback