Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fest

Idag är det minsann kallt ute, brrr! Inte behövt gå ut än men lär göra det sen när vi ska hämta Philip. Eftersom Nova ändå behöver ha overall och hela köret på sig kan vi lika gärna gå de 5 min istället för att ta bilen. Nu när ryggen är ok igen.

Nova vaknade 5 och nåt och trodde hon skulle upp. Mmm visst, jag fick henne att somna om men det tog ett tag. Sen låg vi nästan till 8.

Ikväll 18.30 ska jag på fest, eller hem till en kollega från BB och byta julklappar =) Den årliga undersköterskefesten så inga barnmorskor allowed ;-) Mysigt och sköööönt att komma ifrån. Jag gör absolut inget annat än jobbar eller är hemma. Alltid. Det är sant. Jag har ingen fritid eller eget liv men lugn det kommer ;-) Det brukar det göra haha.

Är mkt trött idag så ska inte stanna så länge iväll. Imorgon har jag mötet med läkaren i Ystad så ska upp i tid sen jobba kväll. Onsdag ledig. Jobbar dag torsdag och fredag sen ledig i helgen. En helt ok vecka, ska jag ha efter den veckan jag nyss avslutat.

Nu ska vi slappa här hemma =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback