Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

God Fortsättning

Ja nu är julen över och skönt är det =) Jag tillhör de som längtar mycket efter julen men det är ändå skönt när det är över. Igår var min mamma, moster, kusin med sambo och syster med sambo här och firade jul. Det var trevligt och barnen fick sååå mycket fina saker, helt otroligt. Ni behövde verkligen inte! A big THANK YOU to France too for all the wonderful xmas gifts for the kids, they absolutely loved them all =) You really didn´t have to buy so much for them!

Julafton spenderades hemma hos Mickes mamma, mormor, morbror, syster med kompis, syster med sambo och bebis Adrian samt jag, Micke och Nova. Mycket trevligt med riktig julstämning. Kvällen avslutades med ett långt julklappsspel på slutet och vi var inte hemma förrän 21.30 nångång. Tack svärmor för en fin dag men riktigt god mat =)

Hade precis skrivit vad barnen fått så dras sladden ut och inget sparas...grr! Jaja jag försäker igen då.

Philip fick: massor av kläder, kalsonger, en spiderman kamera (riktig) monsters vs aliens prylar, lek och lär böcker, dvd-filmer, indian-set, bionicle, magnetbokstäver, bäddmadrass, bilar mm

Nova fick: massor av kläder, trosor, hello kitty bäddset, stor hello kitty ryggsäck, hello kitty pussel, böcker, 4 utklädningsklänningar i en box, docka, hello kitty läppglans, ögonskugga och bodylotion.

Säkert mycket mer som jag inte kommer på nu för detvar så mycket saker, tack så mycket alla =)

Bilder kommer...Är uppe själv med barnen. Micke var ute och svirade igår, men det verkade gå väldigt lugnt till. Jag är ganska trött för jag har sovit dåligt, har bara haft otrivin comp hemma som man eg inte ska ta som gravid. Blir astorr i hela flabben sen näsblod på det. Ja typ så har min natt varit. Då la vi oss 19 igår så en lååång natt. Upp ca halv åtta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback