Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

grattis!



Får ju gratta min London vän Lotta här med. GRATTIS! 28 år! Shit du, nu är vi fan snart 30! I 15 år har vi känt varann. Även om det inte är så ofta numera som vi ses och är på olika nivåer i livet så har vi många roliga minnen tillsammans =)

Kom nyss hem från jobb. Behövde en lussekatt eller två efter jobb. Micke är rolig, han fattar inte vad det är som är så gott med lussekatter. HALLÅ JA! (jag trodde ALLA älskade eller iaf gillade dom...?)

Snart snart vet vi. Tjej eller kille ;-) Den lill* sparkar på bra nu. Tyckte Nova började tidigare med det och Philip senare. Kan det ha ett samband? Antagligen inte. Det är både lätt och roligt att spekulera =)

Natti

Kommentarer
Postat av: Evelina

Spännande! Jag får vänta ända till juni/juli innan vi vet. Hoppas bältet hjälper. Jag kommer nog få börja med mitt snart oxå pga min höft. Kram

2009-12-08 @ 06:11:01
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback