Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

handling mm

Idag är jag ledig och imorgon oxå =) Var uppe med Nova vid 8 imorse, imorgon ska jag sova =) Gillar mina lediga helger. Idag ska Micke snart ha körlektion sen ska vi ut och handla mat på willys är det tänkt. Vi hinner med en hel del körlektioner nu innan hans uppkörning på tisdag. Jag kör bara till och från jobb sen kör han nästan all övrig tid. Igår hade vi lite problem med att spolarvätskan antingen var slut eller frusen så rutorna var aningens skitiga = svårt att se ut ;-)

Hade jag haft bra skor och kläder hade vi gett oss ut och åkt pulka men tyvärr har jag varken bra skor eller en bra jacka...Knäpper endast min jacka med knapparna men snart går väl inte det heller, magen växer som bara den.

Lillebror är rätt lugn i magen, känner ju av honom flera ggr varje dag men Nova var ju MYCKET livligare. Denna lille är mer som Philip var i magen, kanske blir en lugn bebis på utsidan sen oxå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback