Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Har en bomb slagit ner eller bara mina barn som lekt?

Nu är Micke uppe och lägger Nova och jag ska strax ta ett snabbt ryck här nere. Det ser ut som vanligt, grejor överallt och disk som ska in i maskinen. Men jag är rätt snabb, 20 minuter senare brukar det vara blåst och maskinen diskar =) T o m lite tända ljus brukar det bli, det är så mysigt.

Sara, Claes, Freja och Astrid var på besök innan, mycket trevligt =) Hon är ungefär lika uttråkad på att vara gravid som jag är och vi är båda (ja alla 4) överens om att detta är sista gången. Det är tredje gången även för hennes del, hon har Freja sedan tidigare.

Imorgon åker Philip till sin pappa och blir borta i ca en vecka. Kommer sakna honom massor samtidigt som vi inte gjort så mycket dessa dagar så ungarna har bråkat en del och klättrat både på oss och på väggarna. Både jag och Micke känner att vi inte är helt 100% friska, det är som om det hela tiden ligger något på lur i kroppen.

Tandläkarbesöket var ju najs, not. Nej det var inte så farligt. Fick två bedövningssprutor efter att han konstaterat att jag har en rejäl tandköttsinflammation pga den lilla bit av visdomstanden som är på väg upp, ca en tiondel bara. T o m tandläkaren hade svårt att komma åt så inte så konstigt att det blivit så här. Tandköttet ligger liksom som en ficka över tanden. Äckligt lät det. Först trodde han att den skulle behöva dras ut senare men sen sa han att den ser ut att växa ganska rakt. Han spolade den ordentligt med koksalt och sen fick jag intruktioner om hur jag ska borta med en miniborste (som om jag inte kan borsta tänderna...) Hjälper inte detta är det bara operation som gäller och då är det under narkos och av en kirurg, något som inte rekommenderas under en graviditet. Hoppas hoppas det hjälper så kan jag ta itu med detta sen. Ingen kostnad idag iaf =)

Igår såg Micke och jag filmen Click om en kille (Adam Sandler i rollen) som en dag fick tag i en fjärrkontroll där han kunde styra allt i sitt liv typ. Snabbspola, sänka volym, hoppa över kapitel i sitt liv mm. Vill inte berätta mer me, den var helt klart sevärd tyckte vi båda.

Nej städa var det =) See u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback