Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hemma

Nu är jag hemma från jobb. Känner mig lite småhungrig så ska käka och glo här lite sen blir det nannedags. Inte bråttom egentligen eftersom jag har sovmorgon imorgon. Planerar att både städa+tvätta bilen samt tvätta kläder. Inte bokat tvättstugan så får hoppas det finns tid. Svämmar över av tvätt ju.

Idag var det mer lagom att göra på jobb. Min rygg är helt bra =))) Nu ska jag inte säga för mkt men jag t o m glömde mitt bälte hemma och då är det ju bra.

Lillebror känner jag av mer och mer. Varit lite (men bara liiiite) orolig för jag inte känt av honom så mkt innan UL men sen så såg vi ju att allt var bra och nu efter känner jag av honom. En lugnare bebis än Nova som var helgalen där inne. Skönt sen på slutet dock för satan vad ONT man kunde få när hon sparkade hårt haha. Philip var oxå rätt lugn i magen. Denna bebisen ska inte få kolik, ta både napp och nappflaska och sova hela nätter från 2 v ålder. Okej det var en önskan iaf ;-)

Usch läste i en Amelia på jobb om en mamma som förlorat sin enda son vid 8 års ålder i en bilolycka =(( Ofta slår det mig att livet är väldigt skört, det man har idag kan vara långt borta imorgon. Jag uppskattar verkligen det jag har, dock kanske jag visar det dåligt ibland. Tyvärr.

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback