Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalas =)

Då var Philips 7 års kalas för pojkarna i klassen överstökat. Synd att varken Dennis eller Aleksander kunde komma + Isak från klassen men det räckte ju med dem som var här ;-) Två timmar går ändå snabbt. Först lite fri lek sen mat; hamburgare med bröd. Mer lek sen efterrätt; glass, maränger, bananer och chokladsås + snacks; popcorn, chips, salta pinnar, pepparkakor och blandgodis. Efter lite mer lek hade två timmar gått! När de gick hem fick de även med sig varsin clementin och blandgodis i varsin godispåse vi köpte på willys igår.




Lärt sig cykla på 3-hjuling



Pepparkaksbak igår



Knäppis



Sjukling 23/11



Syskonkärlek (iaf när den ena sover haha)



Snygg stil



Snyggt i vår by



När Nova och jag tog hem cykeln till Philles födelsedag (jag har en liten bil haha)



Testa Philips nya tatueringspenna (på en redan tatuerad pappa)




Jag har såååå ont i ryggen, det känns som foglossning så det lär bara bli värre. Hoppas inte dock.

Nån av ungarna har knäckt det trådlösa internetet vi hade som ett USB på sidan av datorn...grrr. Så nu sitter man här med en lång störig slabb igen. Jaja, det är alltid nåt de hittar på. Den andra laptopen kan man fortfarande inte använda keyborden på...efter vattenglaset Nova spillde ut.

Nu ska jag vila mig efter att ha återställt hemmet som det var innan kalaset. Aj aj min rygg. Känns som knivar ungefär.

Mobilbilder pga att jag ej fick igång den andra. Stöööörigt men bättre än inga bilder alls resonerade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback