Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

mer snö

Hos oss har det nu kommit ca 50 cm snö allt som allt. Ganska sjukt mycket för att vara här nere i Skåne. Vi har ju typ ALDRIG snö och INTE innan jul dessutom. Vita jular minns man bara från tidig barndom känns det som.

Mickes körlektion blev instäld idag pga vädret. Vi ska ha en städdag sen ska jag hämta Philip 14.30 på badet där han varit på badkalas. Kl 15 ska vi hem till Lotta på ljusparty så får jag lite egentid med honom oxå =)

Nova har precis haft ett av sina underbara *not* utbrott. I ca 20 min höll hon på att oavbrutet skrika och kasta sig. Efteråt blir hon världens goaste unge som säger förlåt. Sen skulle hon torka upp sitt skrik som hon sa; det blöta i form av snor, spott och tårar. Mysigt.

Nu ska vi bege oss ut i snön iaf. Jag har ju stora klädesproblem, magen börjar bli stor på riktigt men något ska jag nog få på mig.

See u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback