Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

monday morning

Uppe med tuppen idag som vanligt, eller ja 7.30 är väl inte tidigt för att vara i detta huset direkt ;-) Ska jobba 13-22 idag så det blir ju en låååång dag. Nova ska lämnas 10.30 och Philip åkte med Micke vid 8. Ska få tag i pepparkakskläder till Philip idag och lämna innan jag drar till jobb. Hinna panta en massa flaskor och burkar oxå sen hänga tvätten som vi glömde igår kväll. Så arbetslös är man inte. Får se hur mkt min rygg orkar, den ska palla hela kvällen lång på jobb. Jag ska hämta mitt bälta hos Sanna oxå innan jobb. Nu diskar Nova för fullt i köket hör jag så jag får ta henne ;-) bye bye

Kommentarer
Postat av: Jane

jodå,, det går saaaaaaakta fram heheh. v.9+5 idag. sjukt va tiden ålar sig fram i snigelfart...kram

2009-12-07 @ 11:44:44
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jane: jo jag vet, speciellt i början. jag måste tänka på att försöka njuta eftersom detta är min absolut sista graviditet. vi ska på UL i övermorgon, sååå spännande.på cura berättar de alltid könet hihi. kram

2009-12-07 @ 23:04:48
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback