Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Raketer

Jag är EMOT raketer av många anledningar. Det krävs mer än lite ljus på himlen för att impa på mig så att säga ;-)

1. Det är farligt. Bättre att ha alla sina kroppsdelar i behåll än att bli av med fingrar eller ännu värre saker. Ofta smäller många i kombination med alkohol = korkat.

2. Det är dyrt. Behövs ingen mer förklaring.

3. Det är inte bra för miljön. Nej ni har väl sett hur ert närområde ser ut efter nyår. Det är hemskt. Och till vilken nytta liksom. Nada.

4. Stackars djur oxå eller alla gamla som inte uppskattar detta och som bara störs.

Jag kommer titta ikväll, bara för Novas skull. Hon tycker det är skoj men mina barn kommer inte få smälla själv. Inte så länge de är barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback