Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

snö



Läxläsning på kvällen



Det har snöat en hel del under eftermiddagen/kvällen. Bilen står inte i carporten för där ska ju the precious moped stå ;-) Jaja den klarar nog det men jag vet ju vems skrotbil som får stå UTANFÖR sen hihi.


Philip la sig precis (!) Gillar att ha honom uppe lite längre när man har lite mer tid med honom, när Nova lagt sig mm. Så vi har läst läxa, druckit honungsvatten, räknat pengar (vi är inte rika haha) och lite sånt. Nova var lite lagom lätt att lägga ikväll. Micke har pluggat heeela kvällen så nu är han väl redo för imorgon. Vi håller alla tummar och tår här hemma, inkl lillebrors =)

Nu ska jag ta en snabb dusch sen direkt isäng, är redan uppe på övertid för klockan ringer 5.10 OCH jag har en tvätt som jag måste hänga. Blä, först en torr att vika. That´s just life, vi har iaf egen tvättmaskin.

Over And Out och kör försiktigt där ute =) Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback