Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

till jobb

Nu ska jag snartin i duschen. Philip och jag beger oss ca 12.30 så ska han till sin pappa sen börjar jag jobba 13.45. Jag har beställt en del babykläder från ellos. Hittade inga fina på h&m eller lindex. I butik finns det ju mer att välja på, rea mm. Blått är väldigt fint, ljusblått =)

Micke är på körlektion och ungarna far rundor som vanligt...Jag är trött. Gick upp 7.45 med Nova. Imorgon sover jag till minst kl 9 =) Ryggen är typ bra =)) Det är väldigt skönt men jag kommer ha bältet på jobb ändå. Ökar mer långsamt i vikt nu, SKÖNT =) Det finns hopp, dock inte om beach 2010 hahaha ;-)

Nä duschen var det så jag hinner i tid.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback