Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Var min sovmorgon idag men jag kände mig relativt utvilad vid 7-7.30 (!) så vi gick upp allihopa. La oss ca 21.30 igår. Kollade på Twilight. Alla pratar om den filmen så vi tänkte vi skulle se om den var något men nej det tyckte vi inte. Micke somnade (okej det var ju dagen efter för honom men ändå) och jag stände av efter 58 min. Ska dock se fortsättningen ikväll. Man vet ju aldrig. Jag har börjat kunna se filmer och tv igen utan att somna, det är ganska kul ;-)

Har mina krämpor dock; ryggen knakar (men foglossnng är det nog inte eftersom det gått över), tandvärk (har 2 visdomständer som såklart ska upp nu när jag är gravid...), mina åderbråck (som är okej med stödstrumpor vilka jag har alltid utom när jag sover så jag kan inte t ex bada med familjen), ganska mkt sammandragningar redan trots att jag vilar (sedan v 14 ca) ja och sen min övervikt då...den är nog jobbigast eftersom jag har feta problem med att gå upp i vikt egentligen. Ganska komiskt egentligen med tanke på att jag ökar så mkt när jag är gravid. Jag äcklas av mig själv när jag är så fet, jag är inte alls mig själv just nu. Trivs inte. Dagligen försöker jag ändå njuta eftersom det är min sista graviditet och att snart snart får jag bli smal igen. Men det är inte alltid så lätt.

Vi ska tvätta 12-15 idag. Tänkte ta alla täcken, kuddar mm. Stortvätt. Vill hinna så mkt som möjligt. Sen när vi börjar jobba igen hinner man ju inget alls typ. Jag börjar jobba nästa lörd...men Micke är ledig lite till.


Kommentarer
Postat av: Pilla

jag tycker du är fin jag. Tänk inte på vikten, kilona kommer att rasa sen.

Hoppas ni med haft en mysig jul.

kram

2009-12-27 @ 18:16:44
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Pilla: Tack =) Jo jag vet egentligen det. Det känns bara som en evighet tills det är över ;-) Vi har haft det super i jul, hoppas ni själv oxå haft det =) Kram

2009-12-28 @ 09:13:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback